Srodki transportu 20 wieku

Jazda na pojeździe jest jedynym środkiem transportu, który musi mimo wszystko bardzo wielu sportu i spala wiele kalorii, dlatego wskazana jest warta dieta rowerowa. Jest ostatnie same idealny sposób dla kobiet, które potrzebują stracić kilka zbędnych kilogramów. A ludzie, jacy zamierzają traktować rower tylko jako materiał transportu lub hobby, powinny zwrócić szczególną uwagę na menu, aby wypady rowerowe ich zbyt bardzo nie wycieńczały. Poniżej opisujemy kilka wskazówek, którymi powinny się kierować osoby prowadzące duże dystanse na rowerze. Oto dieta rowerowa dla amatorów drogi na rowerze:

Śniadanie. Nie bez sensu wypowiada się, że śniadanie jest najistotniejszym posiłkiem w ruchu dnia. Posiada ono za zadanie dostarczenie nam sił na resztę dnia, a pozostałe posiłki tylko tę energię uzupełniają. Dobrym wyjściem będzie między innymi muesli z dodatkiem owoców i rodzynek lub zupa mleczna z makaronem (koniecznie al dente). Przekąska. Wyróżniając się na rower, właściwie jest pamiętać o dobrej przekąsce, która przyda nam energii i zadowoli nagły głód. Pierwszym jej elementem powinny stanowić węglowodany proste, dlatego reklamuje się spożywanie dojrzałych bananów lub kanapek z dżemem i miodem. Jeśli zaś idzie o warzywa, idealnym rozwiązaniem będą pomidory i czerwona papryka. Kolacja. Po ciężkiej przejażdżce możemy odczuwać potężny głód. Aczkolwiek nie należy przesadzać z jedzeniem tuż po wysiłku fizycznym. Już po przyjeździe z wycieczki rowerowej wystarczy sok pomarańczowy lub zbożowy batonik (na przykład Corny). Do dużego obiadu zasiadamy natomiast później, kiedy już odpoczniemy po wysiłku. Nawodnienie. Przede każdym nie wolno zapominać o dobrym nawodnieniu organizmu. Najistotniejsze jest, aby już przed wyprawą na rower wypić odpowiednia dawka płynów. Najdoskonalszym lekarstwem będzie rzeczywiście woda, żyć że odpowiednie napoje energetyzujące dla sportowców. Trzeba także mieć wiedzę tego, że mężczyzna chce dziennie około 2 litrów wypitej wody (w relacji właśnie od twarzy i wielkości ciała), a skutki ewentualnego odwodnienia, szczególnie w warunkach wysiłku fizycznego, momentalnie zmniejszą naszą wydajność, poczujemy się spokojni i pozbawieni energii.

Dieta rowerowa zawierająca przedstawione przeze mnie programy nie ma oczywiście zastąpić normalnych posiłków, wręcz przeciwnie. Nie chodzi się jednak przejadać! I dla kobiet, jakie są zainteresowane wybraniem najodpowiedniejszej dla siebie diety rowerowej, polecamy spotkanie z dietetykiem, który dobierze nam rodzaje posiłków w taki system, by stary kiedy najlepsze tylko dla nas, nie a dla przeciętnej osoby.